Söndag i hemmets lugna vrå..


Ja så kan man säga om min söndag,lugn o skön,knyter ett nytt paracordband..Lyssnar på min favoritmusik..Bestämde tidigt att det blir grillat idag..Tog fram en nötbit för tining, blandade ihop min ”Gehörmarinad”blir aldrig densamma från gång till gång..Lade i nötbiten i påsen och lade den sen i diskhon fylld med kallvatten.Masserade påsen med jämna mellanrum.Ute var det nästansol,så det blev balkonghäng,grillen laddad en spanjack i glaset,tallriken laddad med gul paprika isbergs och potatisklyftor,nötbiten och den fantastiska Hebbesåsen..Gissa om jag mår som en kung.Ett  nytt armband knöt jag på förmiddagen,riktigt fint tycker jag..Fick några bilder från familjen som nu semestrar i Norge,tillsammans med sina goda vänner i Sandefjord.Verkar bli både bad och lek.Gissar att dom också mår jättebra..23-7

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. marianne
    Jul 24, 2017 @ 15:25:19

    En toppendag för dej med andra ord…jättesnyggt armband….igen 😉
    Roligt att Vincent är så glad i dej att han ropar när han ser dej…härligt att vara eftertraktad av de små.
    Då har du att göra de regniga dagarna där uppe….jag tror att de kryss om finns i min tidning kan ha samma konstruktör som Allers använder sej av.

    kram

    Svara

  2. Marita
    Jul 24, 2017 @ 00:10:55

    Vilken härlig dag med god mat och skönt balkonghäng😊👍
    Kram o godnatt 💕💕

    Svara

  3. surridurr
    Jul 23, 2017 @ 22:38:10

    Får man grilla på balkongen hos dig? Får man inte göra här förutom om man har el- eller gasolgrill. Har elgrill som jag emellanåt använder på balkongen. Men idag var det helt enkelt för varmt för att alls kunna vara där.
    Kramis

    Svara

  4. skåningen
    Jul 23, 2017 @ 20:26:53

    Det är berikande att ha goda vänner!
    🙂

    Svara

Kommentera

