Sitter på balkongen och njuter,kvällen är ganska skön,kollar på Tv:n där tjejerna spelar mot Italien,,aj,där gjorde Italien 3-2.aj aj,undrar vad det betyder för fortsättningen.. Känner mig verkligen tillfreds med min tillvaro,,nog är livet rätt härligt ändå,tycker jag,så det så..

P1060956Livskvalitet,ett ord man ofta hör
Är det något man får,eller något man gör
Alla dagar är inte,som man önskar eller vill
Men,det är då som man måste satsa och bjuda till
Många i världen lider en otrolig fruktansvärd nöd
Själv har jag somliga dagar med rikligt överflöd
Men det är inte dessa dagar som ger mig glädje i livet
Nä,det är alla dagar jag gör vad jag vill,där inget är givet
Jag har det bra,min familj likaså,önskar alla en sådan dag
Tänk om alla kunde ha det som jag..

25/7 2017 K2H

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. marianne
    Jul 26, 2017 @ 07:02:07

    En skön stund på balkongen, med fina tankar, det gäller att komma ihåg att njuta av de bra dagarna och inte haka upp sej på de dåliga, (som jag brukar göra ibland)
    Vi har det så mycket bättre än många andra…
    Önskar dej en fin dag,
    kram

    Svara

  2. surridurr
    Jul 26, 2017 @ 01:01:43

    Ja man ska ta vara på alla ljusa stunder. Kramis

    Svara

  3. skåningen
    Jul 25, 2017 @ 22:56:55

    Ja vi har det bra !
    Kram!

    Svara

Kommentera

