Blev grillat idag å.


Var in till Lid´l igår för att handla lite grönt,köpte även en liter mjölk högpastöriserad,använder bara några droppar i mitt te på morgonen,denna mjölk håller sig i snudd på en månad..Såg något som hette grillskiva,chilimarinerad,,aha tänkte jag undrar vad detta kan vara,,Grillskiva1köpte en,var ju bra pris…Googlade när jag kom hem,,det var picknicbog i skivor..

Tror det är, om inte första så inte har det blivit många gånger som jag köpt färdigmarinerat grillkött..Kan bli spännande,hade väl inte världens högsta förväntning..Men på med grillen,doftade inte så tokigt,riktigt bra.Hade handlat en potatissallad tidigare idag,så det fick bli grillat med potatissallad och de grovskurna grönsakerna från igår..Smakade faktiskt riktigt bra..Kommer nog att köpas flera gånger..7.25

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. mellasweden
    Jul 26, 2017 @ 09:53:58

    ❤ detsamma trevlig kv'äll smaklig måltid ❤

    Svara

  2. torrebloggen
    Jul 25, 2017 @ 18:42:28

    Oj vad jag blev sugen på grillat! Såg väldigt gott ut!
    Trevlig kväll!
    Kram!

    Svara

Kommentera

