Mycket grönt nu.


Dagens lunch blev en tallrik med blandat från växtriket.Det blev lite potatissallad och lite plock ur grönsakslådan,där fanns gurka,tomater,paprika,rädisor.Hade även lite champinjoner,zucchini och bambuskott som jag stekte upp lite hastigt med lite salt o peppar..Smakade riktigt bra,över förväntan faktiskt..7.27

Körde till Älvkarleby innan lunchen,,var dags för leverans av de beställda ”Paracordarmbanden”..Blev mycket uppskattade av beställaren,skulle bli presenter till goda vänner,tror jag..Para2

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. mellasweden
    Jul 30, 2017 @ 11:43:06

    Ha en fin söndag nu ❤

    Svara

  2. Marianne
    Jul 27, 2017 @ 23:29:25

    Aha, det var samma beställare?! Jag trodde det var flera olika.. ja det är en fin idé att ge det som presenter 🙂
    Stekt zucchini…mums

    Kram

    Svara

  3. skåningen
    Jul 27, 2017 @ 22:41:10

    Då har du extraknäckt nu !
    God natt!

    Svara

  4. skåningen
    Jul 27, 2017 @ 17:10:23

    Grönsaker är gott!
    Snygga armband.
    Jag har en gran som jag vill ta bort!
    🙂

    Svara

Kommentera

