Blev en tur till Eskön på Fm.


Bygget går framåt för Tony o Lottas utbyggnad av stugan..Tony var i färd med att köra till stan,det var taktegel och panel som han behövde.Panelen är väl inte en av de vanliga i dagsläget,men hoppas han får tag på likadan som den gamla..Eskön12Eskön13

Även i stugan intill var det aktivitet på gång Binge var i färd med att åtgärda ytterdörren som hängt sig en aning,blev lite svår att stänga,,var lite glapp i det övre gångjärnet,med lite kraftigare skruvar som drog lite bättre ordnade det sig..Eskön14Eskön15

Medans Binge fixade dörren satte syster Yster på kaffepannan,så det blev en fika och lite surr,,syrran försökte lära mig ”Snapchat” tror inte hon lyckades så bra,,kan kanske bero på att jag var lite trög..Hon gillade mitt svart/orange paracordarmband,,så jag plockade fram min lilla låda så fick hon välja ett ur min samling.Roligt att ge när det gläder mottagaren.Såg när jag kom hem att hon skrivit på Fb och lagt ut en bild,,Kul.Para6 Bibbi

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. surridurr
    Jul 31, 2017 @ 23:25:46

    Snyggt armband.

    Svara

  2. skåningen
    Jul 31, 2017 @ 18:59:53

    Nu i em har det varit sol!
    Bra att hon hittade ett armband som hon tyckte om.
    🙂

    Svara

  3. skåningen
    Jul 31, 2017 @ 16:55:32

    Klart att hon blev glad för armbandet!
    Solen har varit borta ett tag ,men kom för en stund sen tillbaka igen.
    🙂

    Svara

  4. Marianne
    Jul 31, 2017 @ 16:45:15

    Det var jättesnyggt så jag förstår att hon bkev glad och ville visa hela världen…eller ja, fb-världen iallafall.

    Jag skrattade gott åt det du berättade im Mårtsboslim, den hade jag inte hört den…jag har en annan som jag berättar en annan dag 😉
    Kram

    Svara

Kommentera

