En lunchhöjdare..


I helgen som var,i Sunnersta,då bjöd sonen på söndagslunch innan jag körde hemåt,, Han undrade om jag ville ha mer än en puck..Denna puck visade sig vara en cm tjock skiva kassler,som han stekte på och serverade sen i ett hamburgerbröd..Riktigt gott..Inspirerad av detta fixade jag till en liten variant av sonens puck..Jag skapade min egna Kasslerburgare,,och jag lovar gott,en perfekt lunch..Inte siste gången,jag lovar.Puck8

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Marita
    Aug 09, 2017 @ 11:52:41

    Det där var ett annat sätt och göra burgare på, det ska jag ha i minnet..**
    Kramar♥

    Svara

  2. marianne
    Aug 09, 2017 @ 00:14:19

    Jag får försöka komma ihåg vilken zoom du har, när jag går in i affären.
    Våra griltallrikar blir oftast lite för stora…;)

    Svara

  3. Veiken
    Aug 08, 2017 @ 22:23:05

    Inte dumt alls med en burgare på det viset! Kassler är gott! Kram

    Svara

  4. Marianne
    Aug 08, 2017 @ 18:06:41

    Det är gott att lägga olika saker mellan bröd,
    Bra snabblunch.
    Hoppas du haft en fin dag
    Kram

    Svara

  5. Ama de casa
    Aug 08, 2017 @ 16:33:53

    Åh! Det lät verkligen gott! Tur att jag nyss har ätit frukost 😀

    Svara

Kommentera

