Fredag,Jodå,det blev Country.


Fredagskvällen avslutade jag på  ”Pickadoll Countryfestival” där det spelades countrymusik nästan nonstop,lite paus mellan banden..Ett av banden överraskade rejält..Kl 20.00 Wiströms orkester. Ett gäng från Sundsvall,med en grym yngling på gitarr,den bästa jag hört på länge..Det kom allt mer folk när klockan närmade sig 22,då skulle scenen ta emot Mats Rådberg & Rankarna,,och då blev det tryck i musiken,Mats och 6 gubbar till,kunde verkligen få igång publiken, som var med på noterna,sjöng med i de flesta av låtarna.Country18

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. mellasweden
    Aug 12, 2017 @ 21:39:26

    Härligt vilka dagar du haft ha en finhelg nu då kram

    Svara

  2. Marita
    Aug 12, 2017 @ 15:31:00

    Åh, jag har alltid haft Mats Rådberg som stor country favorit. Hans röst är toppen👍😊
    Kram o ha det gott💕💕

    Svara

  3. Marianne
    Aug 12, 2017 @ 14:53:44

    Jag funderade lite och visst började älvkarleby turisthotell med mindre musikevenemang npgon gång i början / mitten på 80-talet?
    Har ju en kompis som var köksmästare där i många år, jag har för mej han pratade om några grupper som varit där….och att de haft någon form av westernfest, men festen kanske vsr privat….äsch jag minns inte!

    Kram

    Svara

  4. fenixmona
    Aug 12, 2017 @ 09:53:01

    Förstår att du haft helt underbara, fantastiska dagar! Kramiz

    Svara

Kommentera

