Ny Elvisfilm lottas ut.


Min städning i DVD hyllan fortsätter…….

   Länka till detta inlägg i din blogg,,

  detta gör att du deltar i utlottning av filmen.

  Sänd en kommentar att du vill vara med.

  Dragning kommer att ske den 31-Mars.

  Roustabout eller som den hette,vid den svenska premiären 24/12 1964

  Skoj på Hoj.

———————-

Författare: farfar hebbe

Pensionär som tycker om att resa,fotografera och lyssna på Country musik..Född i Södra Lappland för en herrans massa år sen.

20 reaktioner till “Ny Elvisfilm lottas ut.”

  1. Då prövar jag turen på denna film,lägg mig i hatten Hebbe så jag blir med.
    Länkat och klart hos mig.
    Kramiz!
    (underbara bilder du har lagt in i nästkommande inlägg)

  2. Nu är Du länkad i bägge mina bloggar,
    samt internationellt på olika språk, bl.a då på kinesiska, thailänska, spanska och arabiska i min Twitter!
    🙂
    Kram
    Stevie

  3. Hej farfar-Hebbe !
    Jag har ingen webbplats eller blogg , bara läser andras , är nybörjare när det gäller dator .
    Elvis har varit min idol o finns än mitt hjärta . Inte vet jag hur man gör men skulle gärna vilja vara med i tävlingen och vinna denna Elvis film .

    Ha en fin dag .
    Ulla

    1. Hejsan Ulla,Tack för ditt besök,,denna gång krävs det att man har en blogg och att man länkar,,kommer att lägga ut nästa film utan länkkrav,,så håll ut.Haé.

  4. Jag vill gärna vara med i utlottningen eftersom jag gillar Elvis och även dom gamla filmerna som man sett i sin uppväxt. Jag skall länka till dig nu och sätta in texten i min blogg

    Ha en fin dag
    kram

  5. godmorgon, lite sent, :). vad kul den filmen har jag nog inte sett, kul. klart jag vill vara med, ska länka i morgon. ha en fin dag hebbe kram biggan

Lämna en kommentar