Nu Lottar Jag Ut En Film Igen.


Löjtnant Ted Jackson (Elvis Presley) ska precis lämna sin tjänst som dykare inom flottan när han under sin sista dykning hittar ett sjunket skepp. När han upptäcker att det finns silvermynt gömda ombord på vraket ser hans framtid genast ljusare ut, och han och hans gamle chef (Pat Harrington) dyker ner i skattletarbranschen med huvudet före. Lägg till go-go-dansöser, spännande undervattensscener och en romans med en söt yogainstruktör – ett äventyr blir inte mycket bättre än så här!

Denna gången gäller följande,,om du  väljer att inte länka till detta inlägget,så får du en vinstchans..Om du väljer att länka,ta med denna bild så dubblerar jag din chans att vinna.

Lyckohjulet kommer att snurra

Söndagen den 21 Augusti

 Lycka Till

Författare: farfar hebbe

Pensionär som tycker om att resa,fotografera och lyssna på Country musik..Född i Södra Lappland för en herrans massa år sen.

20 reaktioner till “Nu Lottar Jag Ut En Film Igen.”

  1. Hallå, Hebbe, en ny tävling på gång ser jag. Jag gör väl som vanligt provar lyckan och är med. Jag ska länka dig sen och lägga ut bilden..
    Kramen på dig ♥

  2. Jag vill vara med i tävlingen och skall sätta in ett inlägg och länk. Elvisfilmerna är toppenbra och hans musik suverän

    kram

Lämna en kommentar